Adios Copa America na Colombia

Confederación Sudamericana de Fútbol a informa por medio di un comunicado cu nan ta garantisa realisacion di Copa America 2021 y a anuncia cu den e proximo dianan lo informa riba e sede nobo di e partidonan cu mester a wordo hunga na Colombia, pais escogi como sede hunto cu Argentina.

Tur cos tabata programa pa cuminsa dia 13 di juni.

E maximo entidad di futbol di Zuid America a bisa no na e proposicion pa pospone e evento. Gobierno Colombiano a pidi Conmebol realisa Copa America pa fin di aña, y di e manera aki tin al menos 50% di e fanaticonan den e tribunanan. Esaki ta debi na e crisis di COVID-19 cu e pais ta pasando aden.

Esaki ta e carta textual di CONMEBOL pa Colombia:

“Ante la solicitud formal del gobierno colombiano de reprogramar la CONMEBOL Copa América para el mes de noviembre, la CONMEBOL informa lo siguiente:

Por razones relacionadas al calendario internacional de competiciones y a la logística del torneo, resulta imposible trasladar la Copa América 2021 al mes de noviembre.

La CONMEBOL agradece el entusiasmo y el empeño puestos por el presidente de la República de Colombia, Sr. Iván Duque y sus colaboradores, así como por el presidente de la Federación Colombiana de Futbol, Ramón Jesurún, y su equipo. Es seguro que en el futuro surgirán nuevos proyectos en conjunto para el crecimiento del fútbol colombiano y sudamericano.

La CONMEBOL asegura la realización de la CONMEBOL Copa América 2021 e informará en los próximos días la relocalización de los partidos que debían disputarse en Colombia”.

Comments

comments